Základní informace

 

  1. Kdo jsme?

Obchodní firma: Oreathea s. r. o.

Hlavní provozovna: Mahlerovy sady 2699/1, Žižkov (Praha 3), 130 00

Právní sídlo: Mahlerovy sady 2699/1, Žižkov (Praha 3), 130 00

IČO: 28540093

DIČ: CZ28540093

Zápis v obchodním rejstříku:

Kontakt:

Telefon: +420 225 340 111

Email: info@towerpark.cz

 

 

  1. K čemu jsou obchodní podmínky?

  • Nákupem v Oreathea s. r. o. uzavíráte s Oreathea smlouvu. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) nám stanoví obsah této smlouvy.

 

  1. Souhlas s obchodními podmínkami

  • Vytvořením objednávky (např. kliknutím na tlačítko, kterým objednávku dokončujete) se pro vás tyto VOP stávají závazné. Součástí jsou zejména Reklamační řád, Podmínky ochrany osobních údajů, Způsoby dopravy a další dokumenty, na které se odkazujeme.

 

  1. Jaké části VOP jsou závazné a jaké ilustrativní?

  • Na začátku vybraných kapitol či jiných komplikovanějších částí VOP jsme pro vás vždy shrnuli podstatu a nejdůležitější informace.

 

Jak můžete nakupovat na Oreathea

 

  1. Nákup prostřednictvím e-shopu, nakoupit lze na adrese _

 

  • Objednávka je vytvořena v okamžiku kliknutí na tlačítko určené k dokončení objednávky. Do

té doby můžete svoji objednávku v košíku libovolně upravovat, včetně způsobu dopravy a platby.

  • Smlouva je uzavřena až v okamžiku, kdy vám objednávku potvrdíme. Potvrzení objednávky obdržíte na vámi zvolenou e-mailovou adresu, proto vás žádáme o překontrolování správnosti vámi zadaných údajů. Přílohou potvrzení objednávky jsou rovněž tyto VOP a Reklamační řád.

  • Následná změna objednávky je možná pouze po vzájemné dohodě, popřípadě za podmínek stanovených zákonem nebo těmito VOP.

  • Objednávky přes e-shop _ lze vytvářet nonstop.

  • Děláme vše pro to, aby k výpadkům e-shopu nedocházelo, ale výjimečným výpadkům není možné zcela předejít. Proto v případě výpadku informačního systému nebo zásahu vyšší moci (např. výpadek elektřiny) neodpovídáme za nedodržení provozní doby e-shopu.

 

  1. Nákup na pobočce či prostřednictvím e-mailu

  • Objednávat můžete i prostřednictvím pracovníka firmy Oreathea na naší poboček, popřípadě po telefonu nebo e-mailu. V případě objednání přes e-mail je smlouva uzavřena v momentě doručení potvrzení objednávky na váš e-mail.

  • Při objednávce přes telefon je smlouva uzavřena v momentě Vašeho potvrzení.

  • V případě objednání prostřednictvím pracovníka Alzy je smlouva uzavřena okamžikem (i částečné) úhrady. Kamenná pobočka je otevřena v její provozní době.

  • Oreathea si vyhrazuje v případě nákupu jakýmkoli způsobem vlastnické právo k věci až do okamžiku, kdy dojde z vaší strany k zaplacení celé kupní ceny.

 

Možnosti doručení zboží

  • Způsoby, podmínky a ceny jednotlivých doručení naleznete zde.

  • Jakmile dojde k uzavření smlouvy, doručí vám Oreathea vybrané zboží zvoleným způsobem a musíte takové doručení umožnit a zboží převzít. Společně se zbožím vám Oreathea dodá i další doklady, které se k věci vztahují. Pokud jste zvolili dodání na adresu či výdejní místo některého z našich přepravních partnerů, předá Oreathea zboží dopravci, který zajistí jeho doručení vámi zvoleným způsobem v uvedeném čase. Až do okamžiku, kdy vám bude zboží doručeno a předáno, popřípadě do okamžiku, kdy odmítnete zboží převzít, nese nebezpečí škody na věci Oreathea.

  • O předpokládaném čase a dalších informacích ohledně vámi zvoleného způsobu doručení budete informování skrze vaši uvedenou e-mailovou adresu. Předpokládaný čas doručení se může změnit v závislosti na logistických možnostech Oreathei a nebo jejích dopravců, o čemž budete neprodleně informováni. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému Oreathea nenese odpovědnost za opožděné dodání zboží.

  • Během přebírání zboží byste si měli zkontrolovat, zda vám byl opravdu doručen takový počet zboží, jaký jste si objednali. Dále byste měli zkontrolovat, zda balík není již na pohled poničený, promáčklý nebo jinak deformovaný. Pokud bude balík poškozen, máte právo na to zboží nepřevzít, popřípadě zboží převzít a do předávacího protokolu společně s přepravcem zaznamenat jeho stav. Takový protokol poté společně s popisem závady zásilky zboží odešlete e-mailem na adresu recepce@towerpark.cz, popřípadě tak můžete učinit prostřednictvím faxu nebo poštou na adresu.

 

Reklamace aneb co dělat při vadě zboží

Informace o postupu při reklamaci a nutnosti informovat firmu Oreathea v případě převodu zboží na jinou osobu.

 

  • Veškeré podmínky a postupy v případě reklamace zboží se řídí Reklamačním řádem, který tvoří nedílnou součást těchto VOP.

  • Pokud zakoupené zboží prodáte nebo darujete (případně jinak k tomuto zboží převedete vlastnictví), musíte nás o tom vy i nový vlastník informovat. Pokud tak neučiníte, budeme k vám, jako k původnímu kupujícímu, přistupovat jako k vlastníku věci (např. při reklamaci budeme jednat s vámi a při případném vrácení peněz budeme peníze vracet vám).

 

Odstoupení od smlouvy

Podmínky a postupy pro odstoupení od smlouvy, včetně výjimek, lhůt a vrácení peněz. Platí jak pro spotřebitele, tak pro podnikatele.

 

  • Při odstoupení od smlouvy ohledně přístroje, na kterém máte svá osobní data, doporučujeme abyste si svá data zálohovali a z přístroje je poté smazali (pokud je to možné).

  • O způsobu vrácení peněz při odstoupení od smlouvy naleznete informace níže.

 

 

Jsem spotřebitel

Jako spotřebitel máte právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů, pokud jste jej zakoupili distančně, tzn. například přes e-shop www.eshop.towerpark.cz. Zboží musíte v takovém případě vrátit neponičené, nepoškozené a bez známek používání. Zboží byste si měli vyzkoušet a prohlédnout stejně, jako kdybyste tak činili v běžné kamenné prodejně. Pokud budou na zboží známky opotřebení nebo jiného užívání, můžeme ještě před navrácením kupní cenu ponížit o náhradu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení.

Odstoupit od smlouvy nemůžete např. u hygienického zboží, které vám bylo dodáno v uzavřeném obalu a Vy jste jej z takového obalu vyňali, u novin, periodik nebo časopisů a dále také u zboží, které bylo upraveno na základě vašeho přání. Další případy, ve kterých nelze odstoupit od smlouvy, naleznete níže.

 

Jsem podnikatel

Při nákupu jako podnikatel (tedy na IČO) nemáte u nákupu učiněného distančně, na rozdíl od spotřebitele, ze zákona právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů. Zákon v tomto ohledu zvýhodňuje pouze spotřebitele. Podnikatelům ale umožňujeme odstoupit od smlouvy za stejných podmínek jako spotřebiteli. Pokud jste tedy nakoupil jako podnikatel, můžete od nákupu odstoupit do 14 dnů.

V případě odstoupení od smlouvy se na vás jako podnikatele užijí shodná pravidla jako v případě spotřebitele.

Z důvodu ochrany vašich práv a předcházení trestné činnosti, pokud jste nakupovali jako právnická osoba a přejete si proplatit vystavený dobropis v hotovosti přímo na pobočce Oreathea, bude částka proplacena pouze těm osobám, které mohou jednat za příslušnou právnickou osobu.

 

  1. Jakým způsobem můžete od smlouvy odstoupit?

Způsoby odstoupení jsou pro vás seřazeny podle rychlosti odbavení a vašeho pohodlí při jejich zadávání:

  • Doporučenou možností, jak od smlouvy odstoupit, je ze svého zákaznického účtu v sekci Reklamace a vrácení (funguje i z mobilní aplikace), případně prostřednictvím kiosku na pobočce. Takto zadaná odstoupení jsme díky přímému napojení na naše systémy schopni odbavovat nejrychleji.

  • Odstoupit od smlouvy můžete dále vyplněním a odesláním vzorového formuláře na našem webu.

  • V neposlední řadě lze odstoupit prostřednictvím konzultanta prodeje na pobočce.

  • Od smlouvy můžete odstoupit i korespondenčně odesláním vzorového formuláře na adresu:

Oreathea s. r. o.

Mahlerovy sady 2699/1

130 00 Praha 3

 

 

  1. Jak a kdy musíte vrátit zboží

  • Jakmile odstoupíte od smlouvy, musíte nám zboží vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od samotného odstoupení od smlouvy. Zboží vracíte na své náklady, které vám nebudou proplaceny. Zboží by mělo být nepoškozené, nepoužívané a čisté, včetně veškerého příslušenství, které jste k němu obdrželi. Pokud je to možné, zboží by mělo být vráceno v originálním obalu.

 

  1. Co když vrátíte zboží poškozené, poškrábané či jinak opotřebené?

  • V případě, že vrátíte zboží poškozené, poškrábané, či s jinými známkami opotřebení, můžeme vám vracenou kupní cenu zboží ponížit o částku, která odpovídá takovému opotřebení. V takových případech dojde k vyčíslení škody, o kterou bude vaše vrácená kupní cena ponížena.

 

  1. Jak vám vrátíme peníze?

  • Peníze vám budou vráceny do 14 dnů od odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jakým probíhala platba. Nemusíme vám však peníze vrátit dříve, než vrátíte zboží, popřípadě, než prokážete, že jste zboží odeslali. Rovněž máte právo na vrácení peněz vynaložených na dodání zboží při jeho objednávce, pouze však do výše rovnající se nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží na Oreathea.

  • V případě převzetí v hotovosti po vás může Oreathea požadovat předložení identifikačního průkazu, jako je občanský průkaz nebo cestovní pas, za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházejících z trestné činnosti. Pokud takový průkaz nepředložíte, můžeme odmítnout vám peněžní prostředky proplatit.

  1. V jakých případech může odstoupit od smlouvy Alza?

  • Můžeme odstoupit v případě, kdy si objednáte zboží, které je však určeno pouze pro určitý okruh zákazníků, např. pouze pro školy.

  1. Odstoupení Alzou v případě chyby v ceně zboží

  • V případě chybného nacenění zboží, má Oreathea právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě dojde ze strany Oreathei ke stornování objednávky, popřípadě k jinému vyrozumění, ze kterého bude patrné, že Oreathea od smlouvy odstupuje. Pokud jste již zaplatili část kupní ceny zboží, bude vám tato částka vrácena zpět stejným způsobem nejpozději do 14 dnů ode dne následujícího po odstoupení od smlouvy Oreatheou.

 

Stížnosti aneb jak řešit spory s Oreatheou

Popis třífázového postupu pro řešení stížností a možností mimosoudního řešení sporů.

  • Záleží nám na tom, abyste byli s Oreatheou spokojeni. A pokud se nám něco nepovede, tak se k situaci postavíme čelem.

  • I když je pro nás zákazník na prvním místě, nemůžeme bohužel ani při sebelepším fungování vyloučit, že dojde k výjimečnému pochybení našeho zaměstnance.

  • Pro co nejrychlejší vyřešení vaší stížnosti máme nastavený interní proces, v rámci kterého rychle přezkoumáváme stížnosti našich zákazníků.

 

  1. První krok

Zákaznická linka nonstop: +420 210 320 081 nebo elektronicky přes náš kontaktní formulář.

 

  1. Druhý krok

  • Tým pro stížnosti, kterému můžete napsat přes tento kontaktní formulář. Pro řešení v rámci druhého kroku se prosím vždy nejprve odkažte na původně řešený případ, označený v rámci komunikace jako „CCT“ + číslo případu.

  1. Třetí krok

  • Pokud stížnost nevyřešíme k vaší spokojenosti, pak lze tyto spory řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě můžete jako spotřebitel (nesmí jít o nákup „na IČO“) kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. V případě záležitostí týkajících se nahlášení protiprávního obsahu dle 12. kap. VOP se můžete obrátit na kterýkoliv subjekt mimosoudního řešení sporů, jež byl certifikován Českým telekomunikačním úřadem jakožto koordinátorem digitálních služeb.

Placení, vrácení peněz, fakturační údaje

  • Na našem e-shopu lze platit těmito způsoby. Pokud budete z jakéhokoli důvodu následně požadovat vrácení kupní ceny tohoto zboží, může být tato cena vrácena pouze v měně, která je uvedena na faktuře za toto zboží (zpravidla v českých korunách) a ve výši uvedené na faktuře.

  • Do doby úplného zaplacení kupní ceny je zboží stále ve vlastnictví Oreathei (tzv. výhrada vlastnického práva).

  • Údaje na faktuře nelze bohužel po odeslání objednávky měnit.

  • K vrácení daně osobám ze třetích zemí při vývozu zboží za splnění podmínek zákona o DPH dochází bezhotovostně na účet zákazníka, pokud Alza nerozhodne o výplatě jiným způsobem. Důvodem preference bezhotovostní platby je nejen legislativa omezující platby v hotovosti, ale i omezení rizika praní špinavých peněz.

Vrácení peněz při odstoupení od smlouvy

  • Pokud odstoupíte od smlouvy nebo vám budou peněžní prostředky vraceny z jiného důvodu, vrátíme vám peníze stejným způsobem, jakým jsme je od vás přijali. Pokud však peníze nelze vrátit stejným způsobem, například jste platili hotově na pobočce, kurýrovi nebo došlo k expiraci vaší platební karty, odpovídáte za správnost údajů, které nám k vrácení poskytnete. Za správnost údajů odpovídáte i v případě, kdy jsme vám vyhověli a peníze vracíme jiným způsobem.

Ceny a Poukazy

Veškeré naše ceny jsou konečné, v české měně (Kč) a včetně DPH. V ceně zboží není zahrnuta cena dopravy a případně dobírky, která se zobrazí až v poslední fázi tzv. košíku podle vašeho výběru. Ceny jsou zaokrouhlovány na celé koruny. Může nastat situace, kdy při objednání většího počtu zboží bude konečná cena nepatrně odlišná od původně uvedené. To může být způsobeno právě zaokrouhlováním cen. S ohledem na dynamiku cen zboží se může cena zboží měnit i v košíku až do okamžiku finálního potvrzení objednávky zákazníkem.

Pokud dojde během objednávky ke zneužití údajů (osobních nebo firemních), popřípadě platební karty, můžeme prohlásit takovou objednávku za neplatnou.

 

 

  1. Použití poukazů v rozporu s podmínkami

  • Dojde-li z vaší strany k použití slevového nebo obdobného poukazu v rozporu s jeho podmínkami, můžeme takovou smlouvu na základě dále popsaných podmínek prohlásit za neplatnou.

  • použití poukazu na zboží, na které není určen

  • poukaz byl použit na nákup, který nedosahuje minimální stanovené ceny

  • Oreathea zjistí, že slevový poukaz byl již použit.

  1. Jak počítáme slevy?

  • Původní cena znamená nejnižší cenu za posledních 30 dní před zlevněním, za niž předmětné zboží/službu/licenci Oreathea nabízela na svém e-shopu. Do výpočtu původní ceny se nezohledňují individuální cenová zvýhodnění a cenová zvýhodnění, která nejsou zahrnuta přímo v aktuální prodejní ceně daného zboží (tj. nejsou poskytována automaticky a plošně). Takto vypočtená původní cena zůstává v platnosti i v případě, kdy je zboží zlevňováno postupně několikrát v kratším časovém horizontu, maximálně však po dobu 90 dní.

Bezpečnost a ochrana informací

  • Ve věci ochrany a zpracování vašich údajů jako kupujícího ze strany Alzy se použijí tyto Podmínky ochrany osobních údajů.

  • Na druhou stranu vy jako kupující musíte chránit své přístupové údaje k zákaznickému účtu (zejm. hesla) a nikomu jinému je nesdělovat. Za zneužití vašeho přihlašovacího jména nebo hesla někým jiným nenese Oreathea odpovědnost. Dále nesmíte používat účet, jméno nebo heslo žádného jiného zákazníka.

Nahlášení protiprávního obsahu

  • Digitální služby vstupují do nové éry v souvislosti s novou regulací Evropské Unie týkající se digitálního sektoru. Oreathea na tyto změny reaguje řadou opatření a postupů, které naplňují a překračují standardy stanovené tímto nařízením. Bezpečnost našeho internetového obchodu je jedním z našich nejvyšších cílů. Proto jsme zavedli mechanismus pro nahlašování nezákonného obsahu, který je nahrán třetími osobami, jako jsou například recenze našich zákazníků. Nástroj jednotného kontaktního místa umožňuje uživatelům podílet se na ochraně a bezpečnosti našeho internetového obchodu jednoduše a aktivně, a zároveň zefektivňuje komunikaci mezi námi, našimi zákazníky a smluvními partnery a dozorovými orgány. Všechny vaše dotazy, obavy a zpětná vazba budou rychle a efektivně řešeny.

  • Dále jsme se zavázali k pravidelnému zveřejňování zpráv o moderaci obsahu. Tyto zprávy, publikované jednou ročně, poskytují informace o počtu podaných oznámení nezákonného obsahu prostřednictvím mechanismu dle této kapitoly VOP, o veškerých opatřeních přijatých na jejich základě, a dále také poskytují obecně transparentní pohled na to, jak řešíme například pozastavení účtů uživatelů a další aspekty moderace obsahu. Také každých šest měsíců zveřejňujeme počet našich aktivních uživatelů.

  • S ohledem na spolupráci s dozorovými orgány zajišťujeme soulad s platnými předpisy v případě, že po nás budou vyžadovány informace o uživatelích. Spolupracujeme s příslušnými státními orgány, ale také informujeme dotčené uživatele o těchto procesech, čímž posilujeme důvěru a transparentnost. Zvláštní důraz klade Oreathea také na ochranu nezletilých uživatelů. Zavedli jsme řadu opatření vč. věkových omezení u určitého typu zboží, aby bylo zajištěno bezpečné prostředí a přizpůsobený obsah pro tyto uživatele.

 

  • Uživatelé zároveň mohou podávat prostřednictvím interního procesu pro podávání stížností dle 12. kap. VOP stížnosti vůči rozhodnutím souvisejících s moderováním nezákonného obsahu, včetně např. rozhodnutí o odstranění vaší recenze na základě oznámení podaného třetí stranou prostřednictvím mechanismu pro nahlašování nezákonného obsahu, a to po dobu 6 měsíců ode dne přijetí příslušného rozhodnutí.

 

  • V neposlední řadě se věnujeme tématu Dark Patterns (manipulující praktiky vedoucí k nechtěným nákupům a poskytování osobních údajů) a transparentnosti reklamy. Všechny naše marketingové a reklamní aktivity jsou navrženy tak, aby byly jasné, férové, transparentní a pochopitelné pro všechny uživatele.

 

Závěrečná ustanovení

  • Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) se v souladu s čl. 6 této úmluvy neuplatní.

  • Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

  • Uzavřená smlouva je Oreatheou archivována v interním systému po dobu nejméně tří let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Zákazníkovi poskytne Orethea přístup ke smlouvě v odůvodněných případech. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto VOP, kde je tento proces srozumitelně popsán.

  • Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 19. 5. 2025 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici v sídle a provozovně Orethei nebo elektronicky na www.eshoptowerpark.cz.